Styrelseförändring

Sussi Lundin har av personliga skäl begärt utträde ur styrelsen för TiksPac AB (publ), Sussi avgår med omedelbar verkan.

-Jag beklagar Sussis avgång ur styrelsen men har full förståelse för hennes beslut. Sussi har under sin tid i styrelsen varit en tillgång och visat stort engagemang för bolaget. Jag vill tacka Sussi för både givande och roliga bidrag till våra styrelsemöten samt önska all välgång framöver. Det säger ordförande Lars-Åke Södergren.

Stig-Arne Mårtensson, VD

TiksPac AB (publ)

stig-arne.martensson@tiks.se

Kort om TiksPac AB (publ)

Genom TiksPacs miljökoncept tillhandahålls stationer för hundpåsar och uppsamling av hundpåsar på ett sätt som är kostnadsfritt såväl för hundägare som för den som svarar för renhållningen inom det aktuella området (uppdragsgivarna). Verksamheten finansieras av företag (sponsorkunder) som mot en avgift erhåller en mediaplats på stationerna och därmed visar engagemang för sin lokala miljö. Tjänsten är kostnadsfri för uppdragsgivarna, som dock svarar för utplacering, skötsel och drift av stationerna. TiksPac svarar, genom underleverantörer, för produktion av påsar, tillverkning av stationer, utskrift och montering av dekaler på stationer samt distribution av påsar. Bolagets avgiftsmodell framgår av den senaste bokslutskommunikén.

Taggar: