TimeSpace Radio byter VD

TimeSpace Radio byter VD Som tidigare meddelats har TimeSpace Radio beslutat att förvärva Printcom, vilket innebär att TimeSpace Radio byter verksamhet. Detta innebär även att Lars Paulsson lämnar sin tjänst som VD den sista december. Ny VD blir Viktor Pansell, som idag är VD på Printcom. Företagets kontaktinformation blir också förändrad. Lars Paulsson kommer tillsvidare att vara anställd av Printcom, delvis för att medverka till att genomföra den nya verksamhetsförändringen och ge en kontinuitet i det sammanslagna företaget. Viktor Pansell tillträdde som VD på Printcom i maj 2001. Dessförinnan var Viktor VD på ett dotterbolag inom Printcom koncernen. Viktor har varit anställd av Printcom sedan 1994. "Anledningen till att detta VD byte är högst naturligt då Viktor kan denna bransch och är väl insatt i Printcoms verksamhet" säger Christer Sjölin, Styrelseordförande i TimeSpace Radio. Då dagens verksamhet inom TimeSpace Radio avvecklas gäller från och med idag ny kontaktinformation. Postadress: TimeSpace Radio AB Slagthuset 211 20 Malmö Besöksadress: Slagthuset - Carlsgatan 12 A, Malmö Telefon: Lars Paulsson 040 - 699 83 03 Karin Hallberg 040 - 699 83 04 Fax: 040 - 699 83 01 För ytterligare information kontakta: Lars Paulsson Viktor Pansell Henri Bergstrand, Styrelseordförande TimeSpace Radio AB Printcom AB Printcom AB Tel: 040-699 83 03 Tel: 040-699 83 02 Mobiltel: 070-888 72 45 Mobiltel: 073-322 43 56 Mobiltel: 070-675 73 70 lars.paulsson@timespace. viktor.pansell@printcom. se se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/12/28/20011228BIT00300/bit0002.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/12/28/20011228BIT00300/bit0002.pdf