Tivox AB (publ) utser Kaupthing Bank Sverige till likviditetsgarant

Tivox AB (publ) utser Kaupthing Bank Sverige till likviditetsgarant Tivox har utsett Kaupthing Bank Sverige till likviditetsgarant för sin B-aktie, som är noterad på Stockholmsbörsens O-lista. Syftet är att öka likviditeten i aktien samt att minska prisskillnaden mellan köp- och säljkurs inom ramen för Stockholmsbörsens anvisningar för likviditetsgaranter. Åtagandet beräknas påbörjas den 1 juli 2004. För ytterligare information kontakta: Anders Björnek, styrelseordförande Tivox AB (publ) Mobil 0702-42 12 01 Kontor 031-17 29 45 Tivox är en svensk verkstadskoncern som är noterad på O-listan. Företaget erbjuder skräddarsydda helhetslösningar för att automatisera kunders industriprocesser och har ett brett utbud av produkter och tjänster inom industriell automation och materialhantering, säkerhetssystem och systemlego. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/06/30/20040630BIT21220/wkr0001.pdf