Tivox AB säljer Cederholms

Report this content

Tivox AB säljer Cederholms O-listenoterade Tivox AB har sålt dotterbolaget Cederholms Verkstad AB i Malmö genom en MBO till Cederholms företagsledning. Affären är ett led i Tivox omstrukturering av affärsområdet industri för att anpassa verksamheten till en bättre lönsamhetsnivå enligt tidigare meddelande i delårsrapporten efter tredje kvartalet 2003. För ytterligare information kontakta VD Mats Ivarsson, Tivox AB. Tel 070-3023350. Tivox är en svensk verkstadskoncern som är noterad på O-listan. Företaget erbjuder skräddarsydda helhetslösningar och har ett brett utbud av produkter och tjänster inom industriell automation och materialhantering, avancerad plåtbearbetning, svetsning samt skärande bearbetning. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/01/29/20040129BIT00700/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/01/29/20040129BIT00700/wkr0002.pdf