Ny typ av tryckavlastande bäddmadrass

En helt ny typ av tryckavlstande bäddmadrass som formar sig exakt efter kroppens konturer och ger den optimala individuella kroppstemperaturen, inte för varmt eller för kallt, precis lagom.

En helt ny typ av tryckavlastande bäddmadrass som formar sig exakt efter kroppens konturer, så rygg och leder kan vila i ett naturligt och avslappnat läge. Madrassen fördelar kroppsvikten jämnt över liggytan vilket ger ergonomisk liggställning och oslagbar komfort. TMs madrasser har två olika material, tryckavlastande cellmaterial och Outlast® teknologi. Båda materialen utvecklades ursprungligen för NASA.
Bäddmadrassen har den allra senaste teknologin, som ger en oslagbar komfort och tryckavlastning.

Ny revolutionerande teknologi
TMs bäddmadrass har ett tryckavlastande material som fördelar kroppsvikten jämnt över hela liggytan och tar bort tryckpunkter.  Dessutom erbjuder TMs-bäddmadrass en av de största nyheterna på många år inom sömnteknologin, madrassen har Outlast® teknologi som ger den optimala individuella kroppstemperaturen, inte för varmt eller för kallt, precis lagom.
Båda materialen utvecklades ursprungligen för NASA för behov av optimal tryckavlastning vid rymduppskjutningar och för temperaturreglering i rymddräkterna.

Högsta kvalité nu till ett mycket rimligt pris
Bäddmadrassen är av 7 cm temperaturkänsligt cellmaterial av högsta kvalité / densitet på ca. 85 kg/m3. TMs madrass har samma höga densitet / kvalité som varumärket Tempur och erbjuder dessutom Outlast® teknologi.
TMs bäddmadrasser har 30 dagars öppet köp, med möjlighet att testa och göra en fullständig utvärdering av madrassens medicinska egenskaper.

Mer info om TMs: Tryckavlastande madrasser