Säng Comfort - Från TM-Sängar

En helt ny typ av tryckavlastande sängar, med tryckavlastande cellmaterial och Outlast® teknologi. Comfort sängen har sammanlagt 7 cm tryckavlastande cellmaterial av marknadens högsta kvalité, vilket ger bra komfort och tryckavlastning. Komplett säng inkl. sängram, sängben, kombimadrass och bäddmadrass.

Säng, med två olika material, tryckavlastande cellmaterial och Outlast® teknologi. Båda materialen utvecklades ursprungligen för NASA. Säng med den allra senaste teknologin, vilket ger en bra komfort och tryckavlastning.
Säng för dig med höga krav på komfort, kvalité och design.
Sängen ger dig känslan av att sväva.

Ny revolutionerande teknologi
Sängen har tryckavlastande material som fördelar kroppsvikten jämnt över hela liggytan och tar bort tryckpunkter.  Dessutom erbjuder TM-Sängar en av de största nyheterna på många år inom sömnteknologin, madrassen har Outlast® teknologi som håller temperaturen inom den ideala komfortzonen för sömn, inte för varmt eller för kallt, precis lagom.
Båda materialen utvecklades ursprungligen för NASA för behov av optimal tryckavlastning vid rymduppskjutningar och för temperaturreglering i rymddräkterna.

Högsta kvalité nu till ett mycket rimligt pris
Säng med 18cm sammanlagd madrasstjocklek, varav 7 cm temperaturkänsligt cellmaterial av högsta densitet på 85 kg/m3. TM-Sängar är marknadsledande med en densitet/ kvalité på 85 kg/m3 och erbjuder dessutom Outlast® teknologi. Sängen finns även som ställbar säng.

Mer info om TMs: Sängar