Tryckavlastande madrass "Billigast i Sverige?"

Nu finns det en äkta tryckavlastande madrass som alla har råd med. Madrassen formar sig efter kroppens konturer och ger avlastning för muskler, rygg och leder och nu till ett riktigt lågt pris! Madrass som har medicinska egenskaper och kan ge förbättrad sömn och komfort. Madrassen är bra i förebyggande syfte eller för att förbättra eller minska ryggproblem.

TM-sängar har nu en äkta tryckavlastande madrass som alla har råd med.  Madrassen formar sig precis efter kroppens konturer och ger avlastning för muskler, rygg och leder Ergo Bas är en mycket prisvärd tryckavlastande billig madrass, 10 års garanti och en tjocklek på hela 7 cm.

Madrass som har medicinska egenskaper och kan ge förbättrad sömn och komfort. Madrassen är bra i förebyggande syfte eller för att förbättra eller minska ryggproblem. Bäddmadrass som läggs ovanpå befintlig säng.

Madrassen har 30 dagras fri prövning, så du kan testa och göra en fullständig utvärdering av madrassens egenskaper just för dig. ErgoBas madrass är billigast i Sverige med prisgaranti, hittar du motsvarande tryckavlastande madrass till lägre pris matchar TM-Sängar det!

Mer info om TMs: Tryckavlastande sängar och madrasser