Unikt duntäcke med värmereglerande teknologi

Smart duntäcke för alla årstider. Täcken innehåller, ett luftigt tunt sommartäcke och ett medelvarmt täcke för vår och höst. Tillsammans hopsatta blir de ett riktigt varmt och skönt vintertäcke. TMs täcke erbjuder dessutom Outlast® teknologi som ger den optimala individuella kroppstemperaturen, inte för varmt eller för kallt, precis lagom.

Duntäcke gjort för att passa alla människor och alla olika årstider, dessutom har täcket Outlast® teknologi som ger den optimala individuella kroppstemperaturen, inte för varmt eller för kallt, precis lagom. Dunet har förmågan att ta upp och avge fukt. Denna unika egenskap, i kombination med Outlast® materialets förmåga att reglera kroppsvärmen, gör att du sover optimalt under ett duntäcke från TM-Sängar.

Bärighet 10-11, rutstickat med mellanväggar och med en trådtäthet på 400tc. TM-Sängars duntäcke Innehåller 2st täcken, ett luftigt tunt sommartäcke och ett medelvarmt täcke för vår och höst. Tillsammans hopsatta blir de ett riktigt varmt och skönt vintertäcke.