Toadman bjuder in till företagspresentation med fokus på spelportfölj och framtida strategi

Toadman Interactive AB (publ) vill informera sina aktieägare och andra intressenter att bolaget kommer att ha en företagspresentation med syftet att uppdatera marknaden om Toadmans spelportfölj. Detta i enlighet med vad Toadman kommunicerade i kvartalsrapporten som släpptes 27 augusti 2019. I tillägg kommer den framtida strategin för Toadman att presenteras.

Presentationen kommer att hållas online kl.19:00 måndag den 30 september 2019.

För att delta, vänligen besök bolagets hemsida enligt följande länk toadmaninteractive.com/live.

FÖR MER INFORMATION VÄNLIGEN KONTAKTA

Robin Flodin, VD

robin@thetoadman.com

OM TOADMAN

Toadman utvecklar och marknadsför PC, konsol och mobilspel till den globala spelmarknaden. Bolaget anställer 100+ spelutvecklare och utvecklar sina egna originella IP:n, samt är konsulter för andra förläggare världen över genom Toadmans spelutvecklingsdivision. I tillägg, har bolagets marknadsföringsdivision hjälpt till i att släppa 1500+ speltitlar, många av dem är världskända varumärken såsom Call of Duty, Destiny, Dark Souls och Rage. Bolaget har sitt huvudkvarter i Stockholm och har ca 200 anställda i 6 kontor världen över.

Nasdaq First North Ticker Symbol: TOAD

Certified Adviser: Eminova Fondkomission AB, Tel: +46 8 684 211 00

Styrelsen för Toadman Interactive AB (publ) bedömer att informationen i detta pressmeddelande ej är av kurspåverkande karaktär men att det alltjämt är av betydande vikt att enhetligt via offentliggörandet kommunicera informationen till bolagets intressenter.