Ny design och förbättrad prestanda för populärt svenskt e-handelsvaruhus

Report this content

Ansiktslyftning för toga.com: Ny design och förbättrad prestanda för populärt svenskt e-handelsvaruhus Det svenska livsstilsvaruhuset toga.com fräschar upp sin del av cyberrymden och presenterar en ny version av sin framgångsrika e- handelsplats. En ny design och bättre prestanda ska göra det lättare för toga.coms kunder att överblicka och handla av varuhusets omfattande sortimentet. toga.coms e-handelsplats får med den nya versionen en modernare och mer attraktiv utformning som väntas förhöja kundernas shoppingupplevelse och öka handelsplatsens dragningskraft. Dessutom erbjuder det renoverade e- varuhuset en bättre överblick av utbudet och ett lättare handelsförfarande. toga.com slog i september i fjol upp portarna för ett svenskt e- handelsvaruhus som snabbt seglade upp som en av de, av svenskar, tio mest besökta e-handelsplatserna på Internet. Efter den framgångsrika lanseringen i Sverige har toga.com under hösten och vintern följt upp med etableringar först i Danmark och nu senast i Finland. - Vi har fått ett starkt fäste på de marknader som vi etablerat oss på och närmar oss därmed vårt första mål, att bli nordens största försäljare av välkända märkesprodukter på nätet. Med den nya versionen av vår e- handelsplats ska det bli ännu enklare att besöka och handla hos toga.com. Vi tror att den nya versionen kommer att göra våra kunder mer nöjda och benägna att återkomma till oss efter det första köptillfället, säger toga.coms VD Christer Myhrán. Försäljningen i både Sverige och Danmark har överträffat företagets förväntningar. Bakom framgången finns ett omfattande utbud av produkter, som tilltalar ett brett kundsegment. toga.com har även, till skillnad från vissa andra aktörer, medvetet valt en mindre aggressiv expansionstakt, där framgångar på redan etablerade marknader utgör grunden för den fortsatta expansionen. För ytterligare information, vänligen kontakta: Christer Myhrán, VD, toga.com, 08-508 999 00 alt. 0709-81 22 22 eller e-posta till christer@toga.com Besök även toga.coms hemsida: www.toga.com toga.com är Sveriges största livsstilsvaruhus på Internet. Med cirka 4 000 produkter från över 160 välkända varumärken erbjuder toga.com ett brett sortiment inom mode, inredning, kosmetik, sport och teknik till mycket förmånliga priser. Företaget grundades hösten 1999 och har idag 25 medarbetare. Bakom toga.com står bland annat Spray, Kjell Spångberg, Björn Algkvist och grundarna Christer Myhrán och Richard Junestrand. ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/03/02/20000301BIT00910/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/03/02/20000301BIT00910/bit0002.pdf