Nu lanseras Togee 2.0

Report this content

Svenska startupen Togee Technologies lanserar nu version 2.0 av kommunikationsappen Togee – världens första mobilapp för interaktiv skärmdelning. Den nya versionen innehåller bland annat ett helt nytt gränssnitt, stabilare användarupplevelse samt snabbare och bättre onboarding. Att påbörja skärmdelningen tar inte mer än ett par sekunder från det att appen laddats ner. Togee 2.0 finns tillgänglig på både App Store och Google Play.

Med Togee kan mobilanvändare för första gången någonsin dela sina skärmar med varandra och samtidigt kommunicera via röst- och videosamtal, chatt och rita på skärmen (doodle), på en och samma gång i realtid. Skärmdelningen kan även spelas in och sparas som videoklipp. All data är krypterad och raderas när appen avinstalleras. Startupen bakom Togee, Togee Technologies AB, har hittills dragit in över 20 miljoner SEK i externt kapital.

Ladda ner TogeeApp Store här

Ladda ner TogeeGoogle Play här

För intervjuförfrågningar och pressmaterial, vänligen kontakta:

theodor@togee.com

+46 76-870 13 68

Togee är världens första mobilapp för interaktiv skärmdelning. Med Togee kan mobilanvändare dela sina skärmar med varandra och samtidigt kommunicera via röst- och videosamtal, chatt och rita på skärmen (doodle), på en och samma gång i realtid. Togee utvecklas av Stockholmsbaserade startupen Togee Technologies AB och finns tillgänglig på både App Store och Google Play.

För mer information, vänligen besök: www.togee.com

Taggar:

Nu lanseras Togee 2.0