Reklamtrio inspirerar på Formex

Report this content

Under Formex den 14-17 januari föreläser Johanna Svensson, Pamela Nyman och Helena von Matérn från reklambyrån Tomorro’ om upplevelser i kommersiella miljöer.

Bilden ovan: Johanna Svensson, Helena von Matérn och Pamela Nyman, grundare Tomorro´.

Vi har lång och bred erfarenhet av att stärka kommersiella upplevelser. Våra uppdragsgivare är alltifrån butikskedjor till köpcentrum och cityevenemang. På Formex delar vi med oss av tre starka verktyg som är lätta för åhörarna att omsätta i sin egen verksamhet, oavsett storlek.

Vi älskar att dela med oss och siktar alltid på att inspirera. Att få prata på Formex som besöks av just andra inspiratörer är förstås extra roligt, säger Helena von Matérn, creative director och delägare.

Dagar och tider för föreläsningen:
Fredagen den 16 januari och lördagen den 17 januari
Lokal: A33:20
Tid: 10:30 - 11:00

Formex är Nordens största branschmässa för inredningsdesign och samlar två gånger om året över 20 000 besökare och 800 medierepresentanter till Stockholmsmässan i Älvsjö.

För mer information och bilder kontakta gärna Edit Künstlicher, presskontakt för Tomorro´, på mobil: 070-818 57 00 eller edit@editk.se

Tomorro’ är en reklambyrå med expertis inom handel, retail och kommersiella upplevelser. Byrån har lång erfarenhet av strategisk, resultatdriven och bildstark kommunikation där butikskedjor och handelsplatser dominerar kundportföljen. Såsom Apoteksgruppen, Gaggenau, Neff, LRF, SKHLM, Skrapan, Söderhallarna, Stinsen, Port 73. Byrån har blivit nominerad till Kundens bästa byrå 2011 och Årets byrå 2013 och 2014.

Under Formex den 14-17 januari föreläser grundartrion Johanna Svensson, Pamela Nyman och Helena von Matérn från reklambyrån Tomorro’ om upplevelser i kommersiella miljöer.

Helena von Matérn, creative director och delägare
Vi älskar att dela med oss och siktar alltid på att inspirera. Att få prata på Formex som besöks av just andra inspiratörer är förstås extra roligt, säger Johanna Svensson, delägare.
Helena von Matérn, creative director och delägare