Tomorro’, Sveriges representant i byrånätverket CommWorld

Tomorro’ har valts vi in i det europeiska byrånätverket CommWorld och är nu Sveriges representant bland 16 reklam- och kommunikationsbyråer.

Nätverket grundades 1989 och erbjuder medlemmarna utbyte av strategier, inspiration, kreativitet och en värdefull möjlighet att samarbeta över gränserna. Runt årsskiftet togs dialogen upp då nätverket sökte en byrå på den svenska marknaden.

Nätverket träffas två gånger om året fördelat på de olika länderna. Mellan dessa möten sker utbyten och samarbeten för att stärka upp varandras behov på de olika marknaderna. Ett värdefullt samarbete som kompetensbreddar och ger byråernas uppdragsgivare värdefulla möjligheter på olika europeiska marknader.

Tomorro’ har idag ett par kunder som sträcker sig utanför Sveriges gränser såsom Gaggenau. Och ser byrånätverket som en viktig resurs för fler uppdragsgivare med liknande behov.

För mer information och kontakt
Pamela Nyman, Projektledare och varumärkesstrateg
Kaptensgatan 6 114 75 Stockholm
tomorro.se
pamela@tomorro.se

Om tomorro’
Tomorro’ är en kommunikationsbyrå med en affärsmodell som bygger på att jobba gränslöst mellan reklam, pr, innehåll och media. Med expertis inom retail och kommersiella upplevelser i ryggen skapas lönsam kommunikation till företag och organisationer sedan 2010. Nuvarande kunder är bland annat Apoteksgruppen, Arcona, Gaggenau och Swedavia. Samt ett antal handelsplatser i Stockholmsområdet. Byrån har tilldelats guld i Svenska designpriset 2016 och vunnit silver i Årets byrå både 2014 och 2015. Reklambyrån ägs och drivs av Pamela Nyman, Helena von Matérn och Johanna Svensson.

Om CommWorld
CommWorld is an independent, European-based marketing communications group, servicing international and local brands in all regions. The members of CommWorld are all independent agencies owned by the people who run them. CommWorld’s commitment to coherent, international communication starts with our most valued asset – inspiration. Each member is encouraged to bring ideas, insights, experiences and perspectives to the table. It is our belief that cross-cultural inspiration makes for richer and more effective communication.

Vi är redan inne i ett samarbete med den danska byrårepresentanten. Där vi genomför PR-spridning i Sverige för en av deras uppdragsgivare inom energisektorn. Otroligt roligt och givande!
Pamela Nyman, projektledare och varumärkesstrateg på tomorro’
Tomorro’ was one of many agencies competing for membership in CommWorld.They impressed me with an immediate sense of energy and personal commitment to excellence, creative curiosity and openness of their leaders. All this was confirmed when meeting in person as good chemistry is the ultimate condition for lasting friendships and business relationships.
Jorg Borgwardt, Representative of CommWorld, Vale International, New York