Tomorro’ tog hem 2:a priset i Årets Byrå

Reklambyrån Tomorro’ vann för andra året i rad pris i den prestigefyllda utmärkelsen Årets Byrå. Tomorro’ tog hem 2:a platsen i kategorin Reklambyråer, omsättning 7-15 MKR.

Efter ett extremt expansivt år med nästan en dubblering av antalet anställda är vi oerhört glada och stolta över ett silver i Årets byrå, och dessutom i branschens tuffaste kategori med flest tävlande, säger Johanna Svensson, VD Tomorro’.

Om Årets Byrå
Bakom Årets Byrå står analysföretaget Regi med Dagens Industri som huvudpartner. Årets Byrå är en bransch- och kvalitetsstudie som bland annat kartlägger hur nöjda Sveriges största kommunikationsköpare är med sina byråer och vad som är avgörande vid inköp av kommunikationstjänster. Årets Byrå presenterades för sextonde året i rad och vinnarna korades den 11 februari.

För mer information vänligen kontakta:
Emelie Gustavsson, presskontakt för Tomorro’, tel. 070-760 26 88, emelie@editk.se eller Johanna Svensson, VD på tomorro’, tel 08-599 099 94, johanna@tomorro.se

Om Tomorro’
Tomorro’ är en reklambyrå med expertis inom handel, retail och kommersiella upplevelser. Byrån har lång erfarenhet av strategisk, resultatdriven och bildstark kommunikation där butikskedjor och handelsplatser dominerar kundportföljen. Såsom Apoteksgruppen, Gaggenau, Sickla Köpkvarter, SKHLM, Skrapan, Söderhallarna, Stinsen, Port 73. 2015 vann Tomorro' andrapris i Årets Byrå. Byrån har tidigare även blivit nominerad till Kundens Bästa Byrå 2011 och Årets Byrå 2013. Reklambyrån Tomorro' ägs och drivs av Pamela Nyman, Helena von Matérn och Johanna Svensson.

Johanna Svensson, VD Tomorro’