• TOPCOM/

Du behöver inte längre dator för att ringa gratis över hela världen med Skype - för nu är TOPCOM Webt@lker 5000 med Skype här

Det blir allt vanligare att ringa över Internet i hela världen. För att möta det behovet lanserar TOPCOM nu en Skype-certifierad sladdansluten Internet-telefon, med Skype-programvara, som kan användas helt utan tillgång till dator. Hack i häl på andra innovativa produkter till bra pris, som t.ex. Butler 4872, introducerar TOPCOM nu den banbrytande Webt@lker 5000 med Skype.

Webt@lker 5000 med Skype är en sladdansluten Internet-telefon som gör det möjligt att ringa med Skype via bredbandsuppkoppling till Internet utan att behöva ha en PC. TOPCOM Webt@lker 5000 levereras med förinstallerad Skype-programvara, så att man kan ringa vänner, familjer och kolleger över hela världen.

Nya användare registrerar enkelt ett nytt Skype-konto via Webt@lker 5000 med Skype. Denna användarvänliga Internet-telefon är även uppkopplad till en särskild server som automatiskt uppdaterar Skype-programvaran så att den alltid är komptibel med den senaste programvaruverisonen för PC.

Webt@lker 5000 med Skype upprättar en förbindelse direkt med användarens Internet-router, så att man kan ringa både premium SkypeIn™ och SkypeOut™ samt gratis till andra Skype-användare utan att de behöver ha sin PC påslagen. Telefonen har en hel del extrafunktioner som t ex samtalslogg som visar obesvarade samtal och Skype Voicemail.

Genom Webt@lker 5000 med Skype kan de som redan är Skype-användare också importera och läsa kontaktlistor på en 2,4” TFT-skärm med en upplösning på 320x240 pixel. På Webt@lker 5000 med Skype kan användaren välja mellan 14 språk för menyerna.

OBS! Webt@lker 5000 med Skype ersätter inte den vanliga telefonen, precis som Skype via dator inte heller gör det. Ha alltid någon form av alternativ telefon tillgänglig för t.ex. nödsamtal.

Webt@lker 5000 med Skype finns i butikerna från mars 2007 till priset € 169.

Kontakta nedanstående för ytterligare information:

Karlöf Marknadsföring AB (nordisk PR-byrå för TOPCOM)
Kontakta för mer info, foton, produkter för testning osv.:
Göran Karlöf - e-post: info@karlof.nu – Tel: 08 - 676 01 50

TOPCOM