Bornstein Lyckefors Arkitekter designar villa med glas från Ferm o Persson, ett helägt dotterbolag till TopRight

Glasföretaget Ferm och Persson får i uppdraget slutkunden och Bornstein Lyckefors Arkitekter på leverens av Glaslösning till Villa Sjöbris i Göteborg. Ordervärdet är 900 tkr.

”Vårt långvariga samarbete med Arkitekterna på Bornstein Lyckefors ger oss nu möjligheter att leverera våra glaslösningar till Villa Sjöbris. Ett premium projekt där vår långvarig erfarenhet med kombinationen av modernt glas med design visar på bredden av vårt erbjudande”, säger Anders Myrbäck, VD på TopRight Nordic.

Installationen beräknas till januari 2020 och ordervärdet för Ferm & Persson ligger på 900 tkr.

Läs mer på www.toprightnordic.com och www.fpglas.se

Jonas Odenlund, VD för Ferm & Persson AB på 0705-41 73 03 eller mail, jonas.odenlund@fpglas.se

TopRight Nordic arbetar med modern glas- och ljusteknologi som förbättrar säkerheten på vägarna, hjälper varumärken att synas på nya sätt och förvandlar traditionella exponeringsytor till interaktiva upplevelsefönster. Ferm & Persson, Visual Solution och TD Light är helägda dotterbolag till TopRight Nordic. TopRight Nordic AB (publ) är ett publikt aktiebolag noterat på NGM börsen.

Ferm & Persson
Ferm & Persson är baserat i Göteborg med ett 20-tal anställda och har en tongivande roll inom glasbranschen. Bolaget grundades 1894 och arbetar med moderna glaslösningar där innovation möter tradition.

Taptogatan 6 115 26 Stockholm +46(0)8 530 300 50 www.toprightnordic.com