Örebroporten Fastigheter väljer DIGITALT Glas[®] från TopRight

Ljusteknikföretaget TopRight Nordic får uppdraget att leverera DIGITALT Glas® och projektionslösning till Örebroportens kontor i Örebro. Ordervärdet är 500 000kr.

På Örebroportens vill man nu skapa en tydligare marknadsplats och kommer mot sina kunder kommer projicera budskap och erbjudanden.

”Läget och att använda glasytan till att skapa en ny typ av kommunikation till sina kunder är innovativt och i högsta grad nyskapande”, säger Anders Myrbäck, VD på TopRight Nordic.

Installationen beräknas till mars 2020 och ordervärdet för TopRight Nordic ligger på ca 500 000kr.

Om BRIGHT Attention® från TopRight Nordic
Med TopRight Nordics teknik och produkter för BRIGHT Attention erbjuder vi kompletta upplevelser med lösningar som skapar en helt ny upplevelse. Växla mellan transparent glas och frostat glas, projektion på glas, ljud, ljusstyrning, LED skärm och touchscreens allt integrerat är några delar som vi har lösningar på.

Läs mer på www.toprightnordic.com

TopRight Nordic arbetar med modern glas- och ljusteknologi som förbättrar säkerheten på vägarna, hjälper varumärken att synas på nya sätt och förvandlar traditionella exponeringsytor till interaktiva upplevelsefönster. Ferm & Persson, Visual Solution, HISAB och TD Light är helägda dotterbolag till TopRight Nordic. TopRight Nordic AB (publ) är ett publikt aktiebolag noterat på NGM börsen.

Taptogatan 6 115 26 Stockholm +46(0)8 530 300 50 www.toprightnordic.com