Polestar tilläggsbeställer PRO-AV utrustning från TopRight

Ljusteknikföretaget TopRight Nordic har fått tilläggsbeställningar på PRO-AV utrustning för sedan tidigare gjorde leveranser till Torslanda, Oslo och Beijing. Ordervärdet är 1,4Mkr.

TopRight har under 2019 levererat PRO-AV lösningar till Polestars showroom i Torslanda, Oslo och senast Beijing. ”Tillsammans har vi utvecklat lösningar där avancerad teknik skapar en helt ny upplevelse. Detta skapar en effektfull, innovativ och effektiv komponent till Polestar spaces/locations.

”Vi är stolta och grymt glada över att få bli en allt viktigare och strategisk leverantör till Polestar. Vi har fått beställningar vilket inte minst visar på vår kompetens och förmåga att leverera mot en krävande och internationel kund såsom Polestar”, säger Anders Myrbäck, VD på TopRight Nordic.

Installationen beräknas till december och Q1 2020 och ordervärdet för TopRight Nordic ligger på ca 1,4Mkr.

Om BRIGHT Attention® från TopRight Nordic
Med TopRight Nordics teknik och produkter för BRIGHT Attention erbjuder vi kompletta upplevelser med lösningar som skapar en helt ny upplevelse. Växla mellan transparent glas och frostat glas, projektion på glas, ljud, ljusstyrning, LED skärm och touchscreens allt integrerat är några delar som vi har lösningar på.

Läs mer på www.toprightnordic.com

Denna information är sådan information som TopRight Nordic AB (publ) är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 6 december 2019, kl. 14.10 CET.

TopRight Nordic arbetar med modern glas- och ljusteknologi som förbättrar säkerheten på vägarna, hjälper varumärken att synas på nya sätt och förvandlar traditionella exponeringsytor till interaktiva upplevelsefönster. Ferm & Persson, Visual Solution och TD Light är helägda dotterbolag till TopRight Nordic. TopRight Nordic AB (publ) är ett publikt aktiebolag noterat på NGM börsen.

Taptogatan 6 115 26 Stockholm +46(0)8 530 300 50