TopRight Nordic tecknar exklusivt avtal med ArtStyle inom fordons dekalering

Ljusteknikföretaget TopRight Nordic har tecknat ett två-årigt exklusivt avtal med ArtStyle för ettt samarbete och försäljning av Aktiva ljusdekaler på den svenska marknaden. Avtalsvärdet på 2 år är 750 000kr.

”Som en del i vår satsning inom BRIGHT Attention har vi nu etablerat ett exklusivt samarbete med ArtStyle. ArtStyle är en ny trendsättare inom fordonsdekor som skapar unika upplevelser med vår ljusteknik. ”ArtStyle blir en viktig exklusive kanal, återförsäljare och distributör mot kund av TopRights produkter inom fordonsdekalering” säger Anders Myrbäck, VD på TopRight Nordic.

ArtStyle är ett företag som arbetar med all typ av profilering, med fokus på fordonsmarknaden.

”Vi är alltid nyfikna på ny teknik. I och med samarbetet och exklusiva avtalet så ger det oss en ny och spännande produkt som vi tror mycket på”, säger Johan Lindholm, VD på ArtStyle.

ArtStyle
Är ett företag inom foliering, dekor, storformat och design.
Vi är en helhetsleverantör inom dessa områden där kvalitet och flexibilitet är nyckelorden. Vi har ett utbud av produkter som gör att ArtStyle tillsammans med kunden tar fram en helhetsprofil av ett varumärke eller budskap på ett snabbt och kostnadseffektivt sätt.

Fakta BRIGHT Attention® från TopRight Nordic:
Nya innovativa sätt att synas och öka uppmärksamheten. Böjbara ljuspaneler, animerade dekaler och levande skyltfönster är lösningar med unika exponeringsmöjligheter.

Vi erbjuder unika lösningar för att skapa uppmärksamhet. Ljus är en av de viktigaste faktorerna för att fånga och rikta uppmärksamhet. Med lövtunna, böjbara ljuspaneler kan vi skapa budskap och rörelse på nästan vad som helst.

som integreras i plagg gör vi spektakulära och unika kundanpassade lösningar. Dessa kan utformas som animerade budskap eller med jämnt ljus på flexibla ljuspaneler som passar bra på fordon.

Anders Myrbäck, VD för TopRight Nordic AB på 0703-32 30 07 eller via mail, anders.myrback@toprightnordic.com
Johan Lindholm, VD för Artstyle Stockholm AB på 079-340 28 79 eller via mail, johan@artstyle.nu

Läs mer på www.artstyle.nu

Denna information är sådan information som TopRight Nordic AB (publ) är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 3 juni 2019, kl. 11.00 CET.

TopRight Nordic arbetar med modern glas- och ljusteknologi som förbättrar säkerheten på vägarna, hjälper varumärken att synas på nya sätt och förvandlar traditionella exponeringsytor till interaktiva upplevelsefönster. TopRight Nordic AB (publ) är ett publikt aktiebolag noterat på NGM börsen.

Taptogatan 6, 115 26 Stockholm +46(0)8 530 300 50 www.toprightnordic.com