TopRight Nordics styrelseledamot Stig Sjöblom har avlidit

TopRight Nordic AB (publ) meddelar med stor sorg att styrelseledamot Stig Sjöblom har avlidit till följd av ett hastigt insjuknande.

“Stig Sjöblom var en visionär, en stark drivkraft till utvecklingen men också en mentor för oss i arbetet med att skapa ett innovativt tech-bolag. Vi är alla i företaget bestörta över nyheten om Stigs bortgång och våra tankar går till hans familj, vänner och kollegor”, säger Fredrik Skarke, styrelseordförande i TopRight Nordic.

En ersättare kommer utses och ersätta Stig Sjöblom som styrelseledamot vid nästkommande ordinarie bolagsstämma.

Vid frågor, vänligen kontakta:

Anders Myrbäck, VD för TopRight Nordic AB (publ) på
0703-32 30 07 eller mail, anders.myrback@toprightnordic.com

Denna information är sådan information som TopRight Nordic AB (publ) är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 17 april 2020, kl.16.00 CET.

TopRight Nordic arbetar med modern glas- och ljusteknologi som förbättrar säkerheten på vägarna, hjälper varumärken att synas på nya sätt och förvandlar traditionella exponeringsytor till interaktiva upplevelsefönster. Ferm & Persson, HISAB, Visual Solution och TD Light är helägda dotterbolag till TopRight Nordic. TopRight Nordic AB (publ) är ett publikt aktiebolag noterat på NGM börsen.

Taptogatan 6 115 26 Stockholm +46(0)8 530 300 50 www.toprightnordic.com