TopRight senarelägger årsstämman 2020

Regeringen har tidigare beslutat att förbjuda allmänna sammankomster och offentliga tillställningar med fler än 50 personer. Då detta beslut även är normgivande för andra typer av sammankomster har styrelsen för TopRight Nordic beslutat att senarelägga årsstämman som var planerad att hållas den 11 maj 2020 i Stockholm till måndagen den 29 juni 2020. Bolaget återkommer med en kallelse till årsstämma senast fyra veckor före det nya datumet.

TopRight Nordic arbetar med modern glas- och ljusteknologi som förbättrar säkerheten på vägarna, hjälper varumärken att synas på nya sätt och förvandlar traditionella exponeringsytor till interaktiva upplevelsefönster. Ferm & Persson, HISAB, Visual Solution och TD Light är helägda dotterbolag till TopRight Nordic. TopRight Nordic AB (publ) är ett publikt aktiebolag noterat på NGM börsen.

Taptogatan 6 115 26 Stockholm +46(0)8 530 300 50 www.toprightnordic.com