TopRight siktar på listbyte till First North första halvåret 2021

TopRight Nordic AB (publ) planerar för listbyte från Nordic Growth Market (NGM) till Nasdaq First North Growth Market, med målsättning att listbytet ska genomföras under första halvåret 2021.
Bakgrunden för listbytet är att möta framtida investerare,  den kraftigt ökade efterfrågan från kund och utvecklingen av strategiska kundavtal som tex Polestar.

Anders Myrbäck, CEO för TopRight Nordic AB (publ) på 0703-32 30 07 eller via mail, anders.myrback@toprightnordic.com

Denna information är sådan information som TopRight Nordic AB (publ) är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 6 oktober 2020, kl. 08.30 CET.

TopRight Nordic ABgrundades 2012 med fokus på att erbjuda det senaste inom ljusteknik och digitalt glas. Med modern glas- och ljusteknologi förbättrar vi säkerheten på vägarna, hjälper varumärken att synas på nya sätt och förvandlar traditionella exponeringsytor till interaktiva upplevelsefönster. Ferm & Persson, HISAB, Visual Solution och TD Light är helägda dotterbolag till TopRight Nordic. TopRight Nordic AB (publ) är ett publikt aktiebolag noterat på NGM börsen.

TopRight Nordic som koncern tar ett helhetsgrepp om projekt både inom nyproduktion och ombyggnad. Våra kunder är arkitekter, byggare, innovationsföretag, utvecklingsledare, fastighetsbolag, industrier, samhällsaktörer och techbolag mfl.

Taptogatan 6 115 26 Stockholm +46(0)8 530 300 50