Touchtech rekryterar försäljningschef

Touchtech har framgångsrikt avslutat rekryteringen till tjänsten som försäljningschef. Valet föll på en person med över 20 års erfarenhet av försäljning i olika former och säljledning från bland annat SaaS-bolag. Försäljningschefen tillträder senast i början av augusti. Med anledning av att inte påverka hans nuvarande jobb negativt under uppsägningstiden, har vi kommit överens om att för tillfället inte gå ut med namnet på personen.

Deniz Chaban, VD på Touchtech, kommenterar:

”Bevisad erfarenhet av att ha drivit försäljning av SaaS-lösningar och samtidigt coachat och utvecklat försäljningsorganisation har varit en viktig parameter för oss i valet av försäljningschef. Detta är en viktig rekrytering för att uppnå våra tillväxtmål.”

At Touchtech, we have a mission: to solve retail’s challenges with products that delight and inspire. As the company behind the market leading and ground-breaking Endless-Aisle software products — Vendo, Digital Venue and Lima — we enable retailers around the world to digitalize their retail work-flows using interactive solutions. From car dealerships to retail stores, pop-up concepts to B2B-showrooms, our products are extending what's possible when integrating online with offline, delivering on the promise to increase sales, profitability and enrich customer experience in physical spaces.