Touchtech tecknar avtal med A Day´s March

Modemärket A Day´s March kommer till hösten att lansera Touchtech Vendo i butiken på Kungsgatan 3 i Stockholm. Avtalet är värt 180 000 SEK och sträcker sig över 24 månader. A Day’s Marchs ambition är att addera Touchtech Vendo i deras övriga fem butiker i Stockholm, Göteborg, Köpenhamn och London baserat på utfallet i butiken på Kungsgatan.

A Days March har e-handelsplattformen JetShop som flera av Touchtechs andra kunder. Detta visar på ett effektivt partnerskap och integration som möjliggör en värdeadderande lösning i butik för JetShop-kunder. I avtalet ingår även Touchtechs nyligen lanserade betalfunktion med fysisk kortterminal.

Om A Day´s March
A Day’s March is a Swedish menswear label founded in 2014 by Marcus Gårdö, Pelle Lundquist and Stefan Pagreus. We offer clean-cut basics and wardrobe staples of the highest quality, at a friendly price. Our goal is to help you get through the day with style and dignity – whether it’s a hectic day at the office, at the beach with a gelato in your hand, or at your mother’s fifth wedding. Our name, A Day’s March, comes from an old military term referring to how far an army could move in a single day. We believe it’s a fitting name for a clothing brand that helps you keep going through the triumphs and troubles of everyday life with your head held high.