Månadsuppdatering Tourn - Juli

Stockholm 2019-09-02

I juli 2019 landade intäkterna på 5,1 msek (2,5 msek juli 2018).

Samtliga delar i bolaget bidrar positivt till ökade intäkter i koncernen och vi ser väldigt positivt på tredje kvartalet där intäkterna förväntas öka ytterligare.

VD, Robin Stenman
Tourn International AB(publ)
robin@tourn.com
TOURN

Stureplan 2
ir@tourn.com
ir.tourn.com

Denna information är sådan information som Tourn International AB är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 2 september 2019.

Tourn är listat på Nasdaq First North och handlas under aktien "TOURN".

Certfied advisor Eminova Fondkommission AB
Biblioteksgatan 3