Rättelse: Tourns youtube-plattform Nagato uppnår sina mål i april

Rättelse, siffror avser april, ej mars.

Tourns youtube-plattform Nagato har under april uppnått över 360 miljoner visningar och därför klarat aprilmålet om 350 miljoner visningar, visar preliminära siffror.

Nagato fortsätter att växa och vi ser inga möjliga hinder varför det skulle sluta växa, vi anser att vi fortfarande bara skrapar på ytan.

Idag består intäkterna främst från annonsvisningar genererade via Youtube. I arbetet med att få Nagato växa arbetar vi nu parallellt med att öka intäkterna även från andra intäktskällor. Under kvartal två kommer ett  flertal funktioner lanseras i Nagato för att öka intäkterna ytterligare däribland ett affiliatesystem som möjliggör att youtubers runt om i världen kan inleda affiliate samarbeten med massvis med företag direkt från Nagatos plattform, detta helt automatiskt.

Nagato kommer att kommunicera nya mål inom 2 veckor.

// VD, Tourn International