TOURN genomförde tillsammans med Nelly.com och Bianca Ingrosso en mycket lyckad kampanjlansering

Igår 2020-09-17 lanserade e-handelsföretaget Nelly.com sin största influencer marketing satsning tillsammans med influencern Bianca Ingrosso. Kampanjen är TOURNs genom tidernas största kampanj och varit ett pågående arbete sedan 2019. TOURN har jobbat med Nelly.com i närmare 4 år och samarbetet har intensifierats år för år. Nelly.com har varit fantastisk kund att jobba med som också bidragit till att vi kunnat utveckla vår affär till det den är idag. Vi ser fram emot att arbeta med Nelly.com många år framöver.

Vi är otroligt glada och stolta över vårt partnerskap tillsammans med Bianca Ingrosso som nu utmynnar i en fantastisk kampanj och Nellys största designsamarbete någonsin säger Kristina Lukes, VD Nelly.com

Om Nelly.com - http://nelly.com
Nelly.com är Nordens ledande e-handelsföretag inom mode och skönhet för unga kvinnor. Nelly.com har ett maxat utbud med det allra senaste modet från ungefär 350 varumärken som Missguided, Nike, Maya, IRO, Gestuz, Levis, Nunoo och från våra egna NLYbyNelly-märken.

VD, Robin Stenman
Tourn International AB (publ)
ir@tourn.com