Tourn utökar sin satsning mot podd

Tourn jobbar idag med influencer marketing på flertalet plattformar så som blogg, instagram, youtube, twitch, facebook och podd. Senaste tiden har poddbranschen vuxit något ofantligt och affären kring podd börjar allt mer mogna och ta form. Tourn kommer under kvartal två förbereda befintliga system att ytterligare kapitalisera på podd.

Systemet kommer möjliggöra mer träffsäker och mätbar reklam inom podd, samt möjligheter för annonsörer att enklare och snabbare kunna skala upp sin annonsering på poddar. Bolaget kommer i dagsläget inte kommunicera tekniska detaljer av konkurrensskäl men siktar på att göra detta tidigt kvartal tre 2019.

VD, Tourn International