TOURNs Baud ingår samarbete med skådespelaren och producenten Daniel Wu

Report this content

TOURN ASAs dotterbolag Baud ingår samarbete med skådespelaren och producenten Daniel Wu

Baud är stolta över att tillkännage sitt nya samarbete med den internationellt erkända skådespelaren och producenten Daniel Wu. Detta partnerskap markerar början på en spännande resa, där Baud tillsammans med Daniel Wu kommer att lansera en exklusiv kollektion av hörlurar i begränsad upplaga mot den asiatiska marknaden.

Om Daniel Wu
Daniel Wu är en av de mest inflytelserika figurerna inom film och media i både Asien och västvärlden. Han har en framgångsrik karriär som sträcker sig över två decennier, där han har medverkat i över 60 filmer och TV-produktioner. Daniel är inte bara känd för sina skådespelarinsatser, utan även för sitt arbete som regissör och producent. Hans passion för film och kreativa uttryck har gjort honom till en älskad figur på den globala scenen.

Utöver sitt arbete inom film är Daniel Wu en hängiven sportentusiast och gamer. Han är välkänd i gaming communityn, där han aktivt engagerar sig både som spelare och influencer. Med sina rötter i både kampsport och bilsport har Daniel en stark koppling till olika sporter, vilket gör honom till en mångsidig och inspirerande personlighet.

I Kina är Daniel Wu en megastjärna, med en enorm följarskara som sträcker sig över hela landet. Han har nyligen lanserat ett TikTok-konto(Douyin) som snabbt har blivit en sensation, där varje inlägg når cirka 100 miljoner visningar. Hans popularitet på plattformen har lett till att han nu producerar en ny TV-show i samarbete med TikTok, som precis har börjat sändas och redan drar stor publik.

Lansering av exklusiva Baud hörlurar
I samband med detta samarbete lanserar vi nu en exklusiv kollektion av hörlurar i begränsad upplaga. Endast 5 000 enheter kommer att produceras, och varje hörlur kommer att prissättas till cirka 5 000 kronor styck. Denna version som är designad i samarbete med Daniel Wu, kombinerar högteknologisk prestanda med estetisk finess, vilket gör den till ett måste för både audiofiler och samlare.

I år har han utsetts till Arts and Culture Ambassador för "ART021 HONG KONG Contemporary Art Fair", en roll som förstärker hans engagemang för konst och kultur.

Som en del av detta uppdrag har Daniel Wu blivit inbjuden som gästkonstnär vid ART021 HONG KONG Sun Life Pavilion. Här kommer han att presentera Baud-hörlurarna, som han personligen har arbetat med tillsammans med teamet bakom Baud. Dessa hörlurar, som är särskilt utvalda för att erbjuda en enastående ljudupplevelse inom paviljongen, kommer att förhöja besökarnas konstnärliga upplevelse och skapa en känsla av lugn och eftertanke i mötet med konsten.

Baud förbereder nu också för att påbörja försäljningen av dessa exklusiva hörlurar i Kina, Taiwan och Hong Kong, där efterfrågan på innovativ teknologi och premiumprodukter fortsätter att växa.

Daniel Wu’s sociala medier

https://v.douyin.com/ihMYSCee/  (Douyin /TIKTOK)

Daniel Wu’s limiterade hörlurar

Baud

TOURN äger 50,3% av rösterna och 45,9% av kapitalet av World TOURN ASA. World TOURN ASA Äger 59,6% av röster och kapital av Baud.

//VD, Robin Stenman
TOURN International AB (PUBL)
ir(at)tourn.com