Tourns dotterbolag HUBSO lanserar varumärke med Rebecca Stella, sålde för över miljonen första dygnet

2019-08-28 - Stockholm

Tourns dotterbolag HUBSO har nylanserat Rebecca Stellas varumärke, som sedan 2015 har legat under NA-KD. I söndags gick www.rebeccastella.com live med ett helt nytt skönhetskoncept och varumärke.

Rebecca gifter sig den 6e september och den första produkten har inspirerats av kärleken och det stundande bröllopet, därmed fick parfymen namnet I DO. En miljonförsäljning passerades på bara 24 timmar, vilket är fantastiskt roligt. Det finns ytterligare produktsläpp inplanerade för hösten och Hubso har höga förväntningar på skönhetsmärket. - VD HUBSO Josefine Abrahamsson

//Robin Stenman
VD; Tourn International AB(publ)
robin(at)tourn.com