TPC Security Group AB flyttar fram datum för rapport

TPC Security Group AB flyttar fram datum för rapport TPC flyttar fram datum för rapport. Styrelsen på TPC har beslutat att skjuta fram tidpunkten för den stundande delårsrapporten. Rapporten flyttas fram tre veckor och nytt datum är den 31 Augusti. Anledningen är man ser över verksamheten samt förutsättningarna för en nyemission vilket tidigare redan kommunicerats. Styrelsen TPC Security Group AB För ytterligare information besök www.tpc-group.com eller kontakta: Peter Thorander, CEO TPC Security Group AB peter.thorander@tpc-group.com Tel. 08-514 909 00 Mob 0703 81 22 86 TPC Security Group är verksamma inom IT- och säkerhetsbranschen med inriktning mot telematik och teletransmission. Företaget utvecklar och säljer kompletta kommunikationslösningar med produkter och tjänster för maskin till maskin (M2M). Företaget är noterat på Nya Marknaden. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/08/14/20010814BIT00300/bit0002.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/08/14/20010814BIT00300/bit0002.pdf