Inbjudan till press- och analytikerträff 2 november kl 10.30

TradeDoublers delårsrapport för januari-september 2011 publiceras onsdagen den 2 november kl 8.00. Kl 10.30 samma dag presenterar VD och koncernchef Urban Gillström samt CFO Erik Skånsberg delårsrapporten på TradeDoublers kontor på Sveavägen 20 i Stockholm. Presentationen hålls på engelska. Moderator under presentationen är Mikael Laséen, Carnegie.

Det finns även möjlighet att följa presentationen direkt och i efterhand via www.tradedoubler.com/ir och http://financialhearings.nu/111102/tradedoubler/

För deltagande över telefon, ring något av följande nummer 5-10 minuter innan presentationen börjar:

Sverige          +46 8 50559809
UK                +44 20 71086303
USA              +1 8666765870

För anmälan vänligen maila ditt namn samt företagsnamn till: ir@tradedoubler.com
För ytterligare information kontakta: Petra Larsson, petra.larsson@tradedoubler.com

TradeDoubler hjälper företag att förbättra sina resultat online, både för att sälja mer och för att skapa medvetenhet om sitt varumärke. Kärnverksamheten är prestationsbaserad marknadsföring över Internet. Med ett nätverk med över 138 000 webbpublishers hjälper TradeDoubler över 1 900 annonsörer från hela världen att nå sina affärsmål. Företaget har en unik räckvidd och når ca 75 procent av Europas e-handelskonsumenter. Bland annonsörerna finns Apple Store, American Express, Dell, Disney, Expedia, lastminute.com och Nokia. Aktien noteras på Nasdaq OMX. Mer information finns på www.tradedoubler.com