www.tradix.se växer så det knakar

Report this content

www.tradix.se växer så det knakar Den nystartade handelsplatsen för ALLT. Tradix.se håller på att bli störst på antalet annonsobjekt. På kort tid har Tradix lyckats attrahera annonsörer till sin Internettjänst från såväl företag som privatpersoner. * Det stora intresset för Tradix beror på att det är gratis för privatpersoner att annonsera. * Dessutom är det gratis att lägga in bilder och hemmagjorda videosnuttar till sina annonser. Denna unika möjlighet grundar sig på den nya smarta Peer-to-Peer (P2P) tekniken en vidareutveckling av föregångare som Napster. Exempel på företag som valt att utnyttja Tradix.se som annonsplats är bl.a. Dell AB, CDON.com och Myrorna,. Ni kan också se annonser från ett 30-tal enskilda butiker och restauranger i Birkastan i Stockholm som kan ses genom deras respektive videoannonser. Gå in på hemsidan Tradix.se eller kontakta oss på info@tradix.com Till redaktionen: På www.tradix.se demonstrerar ett 30-tal restaurang- och butiksföretag i stadsdelen Birkastan i Stockholm hur småföretag kan annonsera tillsammans för att nå en gemensam målgrupp, t.ex. dem som bor i närheten. Klicka på bannärannonsen "Birkastan - Lilla Paris" till höger på sidan. Sidan fungerar bäst med Internet Explorer. För ytterligare information, kontakta Christian Holm, (Informationschef) Mobiltelefon: 073-2056960 e-post: christianholm@telia.com ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/06/10/20040610BIT00230/wkr0001.pdf