Öppet hus i Train Alliance nya Tågserviceanläggning på Rala i Hallsberg

Lördagen den 17 februari 2018 mellan klockan 10:00 och 13:00 är innevånare i Hallsberg välkomna.

För drygt ett år sedan startade arbetena i Hallsberg med vår nya Tågserviceanläggning och nu är den klar att tas i bruk. Vi vill nu ge er en möjlighet att se hur anläggningen ser ut invändigt med dess teknikutrustning för hjulsvarvning, hjulbyten m.m. på lok och motorvagnar. Vi håller "Öppet hus" lördagen den 17 februari mellan kl. 10:00 och 13:00.

Hjärtligt välkomna önskar Train Alliance Sweden AB.

För att komma till Rala så är det avfart vid rondellen på Samzeliigatan vid Dollarstore och vidare ut på vägen mot rälsverkstaden vid Sannahed. Vik av mot höger före järnvägskorsningen och följ vägen fram mot den nya byggnaden.