Transiro påbörjar integration av Kassanova Garden

Stockholm 2024-04-16

Transiro utökar sin verksamhet genom att integrera Kassanova Garden i sex(6) butiker. Den första butiken öppnade med Kassanova Garden den 15 april och de återstående fem (5) kommer att följa under våren.

Denna framgång kommer från Transiros samarbete med Sveplant, en nyckelpartner inom trädgårdsbranschen. Under hösten, efter branschens högsäsong, installeras ytterligare två kunder vilket betyder att åtta (8) kunder nu tecknat avtal om Kassanova Garden.

För närvarande diskuterar ett 20-tal potentiella kunder om att teckna avtal med Transiro om Kassanova Garden, vilket tyder på lovande tillväxt för Transiro.

För att komplettera Kassanova Garden-konceptet har Transiro introducerat en modern Point-of-Sale (POS)-lösning. Detta nya system har ett användarvänligt gränssnitt och touchsbaserad funktionalitet, som syftar till att förbättra kassaprocesserna, särskilt under hektiska perioder.

Som svar på marknadens krav har Transiro även utvecklat en skräddarsydd kundklubbslösning för trädgårdsbranschen. Den här funktionen, som efterfrågas av flera kunder, förbättrar kundernas engagemang och lojalitet, i linje med övergången till Kassanova Garden.

Introduktionen av en touchbaserad kassaapparatlösning, tillsammans med ett förnyat grafiskt gränssnitt, återspeglar Transiros engagemang för att möta trädgårdssektorns specifika behov. Transiro är känt för sitt proaktiva förhållningssätt till kundernas krav och är dedikerade till att förfina Kassanova Garden för att säkerställa långsiktig framgång.