Transiro tecknar avtal med 4 nya kunder

IT-bolaget Transiro har inför sommaren tecknat avtal med 4 nya kunder med en total vagnpark på 23 st fordon.

Transiros produkter är unika genom att de är så lättanvända och kostnadseffektiva för bolagens verksamhet. Genom att effektivisera och automatisera användarens arbete kan våra kunder arbeta och växa snabbare. Kostnaden per fordon gör att även att de mindre bolagen har råd med denna nya teknik.

Transiro har inför sommaren tecknat avtal med 4 nya kunder. Produkterna som sålts är utav typen standard-abonnemang där kunderna betalar en fast månadskostnad per fordon. Det totala ordervärdet är ca 140 000 kr. Transiros fokus på abonnemangsformen är av strategisk vikt då bolaget över tid bygger upp ett stabilt flöde av intäkter och gör Transiro mindre sårbar för säsongseffekter.

“Det är så glädjande att höra att i princip alla kunder imponeras av hur enkla våra produkter är och möjligheten med att använda en förarapp är något helt nytt. Intresset för våra produkter är över förväntan och framtiden ser väldigt ljus ut.”, säger Transiros VD Tobias Beckman.

Transiros produkter är molnbaserade och kräver inga installationer och är fullt anpassade till desktops, surfplattor och mobiler.

About us

Transiro develops cloud-based products that help companies in the transport industry to strengthen their critical business processes. By visualizing and managing vehicles more efficiently, Transiro helps customers save time, resources and on is environment friendly. A broad functionality, including support for e-commerce and mobile devices, allows Transiro to replace the need of multiple systems within the transport business. With leading-edge technology and constant innovation, Transiro delivers tomorrow's transport solutions - today.

More information about the company is available at www.transiro.com