Transiros nya funktion genererar ordrar med ett klick

Transiro fortsätter utveckla sina produkter för att hjälpa sina kunder spara tid, resurser och miljön. Både tid och resurser kan effektiviseras genom att förbättra bussföretags hantering av offerter och ordrar. Nu har Transiro uppgraderat sin produkt för bussbranschen med en offertmodul, så att deras kunder kan omvandla offerter till ordrar och beställa körningar med ett enda klick.

Arbetsflödet för beställare på bussföretag innefattar ofta förfrågningar till flera olika underleverantörer, där man skickar ut flertalet offerter för körningar samtidigt. Den nya modulen till Transiros produkt förenklar arbetet genom att automatisera processen så att att offerter genereras enligt förinställda prislistor. Vid godkända offerter kan användaren sedan, med ett klick, omvandla dessa direkt till körordrar som kan skickas till förare.

Denna funktion underlättar det administrativa arbetet, minimerar väntetider på leverantörer och ger användaren full översikt över beställningar och kommande fakturor för körningar. Detta resulterar i att Transiros kunder, på ett enkelt sätt, kan spara både tid och resurser.

Transiro skapar smarta och branschanpassade produkter för orderhantering av transporter. Genom att utveckla och förbättra alla delar av orderhanteringen sparar Transiros kunder tid, resurser och miljö. Med den senaste funktionaliteten alltid tillgänglig och en dynamiska anpassad prismodell kan transportföretag, oavsett storlek, utnyttja kraften i Transiros produkter från dag ett och skala sina kostnader i takt med sin egen tillväxt av fordon. Med teknik i framkant och ständig innovation levererar Transiro morgondagens lösningar – idag. Mer information om bolaget finns på www.transiro.com