Trapets växer och rekryterar Anna Lorichs som projektledare

Report this content

Trapets AB, norra Europas ledande leverantör av system och tjänster för AML- och marknads-övervakning, är mycket stolt över att presentera sitt nya tillskott Anna Lorichs.

Anna Lorichs kommer närmast från tjänsten som projektledare på Ida Infront, tillhörande Add Node koncernen och började på Trapets i oktober. Anna har mångårig erfarenhet av projektledning och elektronisk handel från bland annat Burgundy-börsen och Carnegie.

”Det ökade intresset för våra produkter och tjänster gör att vi rekryterar fler projektledare och vi är väldigt glada att Anna ansluter till oss.” enligt Dan Sjöholm, VD på Trapets.

Dan Sjöholm

dan.sjoholm@trapets.com

Om Trapets AB

Trapets AB är Nordens ledande leverantör av system och tjänster för övervakning mot penningtvätt (AML), kundscreening mot sanktions- och PEP-listor och marknadsövervakning. Bolaget tillhandahåller expertstöd avseende övervaknings- och compliancelösningar för finansmarknaden samt kompletta implementationsprojekt, systemdrift, konsulting och underhållstjänster. Tjänsterna sträcker sig från införande av system för regelefterlevnad och avancerade övervaknings- och analysprogram till helt outsourcad handelsövervakning.