TravelPlanner, nu med mobil check-in

Report this content

Idag uppgraderades TravelPlanner™ med mobil check-in, en ny funktion som ytterligare stärker upp användarupplevelsen för alla som vill ha koll på sin resa.

Denna nya funktionalitet innebär att vi nu visar externa länkar till mobil check-in hos de flygbolag där mobil check-in finns. Det gäller till att börja med alla som reser med följande flygbolag: • SAS • British Airways • Lufthansa • KLM • Swiss • Thai Airways • Continental • Air France Funktionen kommer att utökas med fler flygbolag löpande. ”Det är primärt våra kunder och användare som efterfrågat denna check-in funktion, så då känns det extra kul att så snabbt kunna erbjuda marknaden den möjligheten” säger Jack Melcher-Claësson, Vice VD Traveas AB En mycket kort summering av TravelPlanner™- din resplan i mobilen: TravelPlanner™ flyttar all relevant information från en resenärs traditionella pappersresplan, direkt till mobiltelefonen. Resenären får koll på aktuell flygstatus, resdatum, flygtider, hotellnätter samt karta till hotellet, hyrbilar och aktuellt väder på resmålet – allt samlat på ett ställe och alltid tillgängligt direkt i mobilen. Dessutom minskar stress för att tappa bort viktiga papper samtidigt som man ger ett bidrag till miljön i minskad papperskonsumtion. Nu också med mobil check-in. Tjänsten är speciellt utvecklad för resebyråer, så att alla resebyråns kunder på detta sätt enkelt kan få koll på sin resa. För ytterligare information, vänligen kontakta: Jack Melcher-Claësson, Vice VD Traveas AB Mail: jack@traveas.com Mobil: +46 70 787 20 08 Webb: www.traveas.com

Taggar: