Inbjudan till telefonkonferens i samband med Trelleborgs kvartalsrapport den 12 februari

Trelleborgs rapport för fjärde kvartalet och bokslutskommuniké 2019 publiceras onsdagen den 12 februari cirka kl 07:45.
Analytiker, investerare och media hälsas välkomna till ett möte, kombinerat med en telefonkonferens.
Presentationen kommer att hållas på
GT30 (Grev Turegatan 30, lokal Turbine) i Stockholm kl. 10:30 den 12 februari

Från Trelleborg deltar Peter Nilsson, VD och koncernchef, samt Ulf Berghult, ekonomi- och finansdirektör. Mötet inleds med en kort presentation av rapporten, vilken följs av en frågestund.

Presentationen sänds även på Internet i realtid. Besök vår hemsida: www.trelleborg.com/investerare/presentationer för internetlänk och presentationsmaterial.

För att delta i mötet på Grev Turegatan 30, anmäl deltagande på

Ingen anmälan behövs för deltagande på telefonkonferensen.

Vänligen ring in till konferensen 5-10 minuter före utsatt starttid för att underlätta att den startar på rätt tid.

Ring: 08-566 426 95, Storbritannien: +44 333 3009 265 eller USA: +1 833 5268 396

Kod: ”Trelleborg”

Välkomna!

Trelleborg är en världsledare inom specialutvecklade polymerlösningar som tätar, dämpar och skyddar kritiska applikationer i krävande miljöer. De innovativa lösningarna accelererar kundernas utveckling på ett hållbart sätt. Trelleborgkoncernen omsätter cirka 34 miljarder kronor och har verksamhet i ett 50-tal länder. Koncernen består av tre affärsområden: Trelleborg Industrial Solutions, Trelleborg Sealing Solutions och Trelleborg Wheel Systems samt ett rapporteringssegment, Verksamheter under utveckling. Trelleborgaktien har sedan 1964 varit noterad på börsen, och listas på Nasdaq Stockholm, Large Cap.