Trend Micro säkrar Windows Live Hotmail

Report this content

Trend Micro fortsätter samarbetet med Microsoft och kommer nu att skydda Hotmails uppföljare, Windows Live Hotmail. I ett nytt avtal får Trend Micro uppdraget att säkra närmare 280 miljoner e-postkonton genom ett realtidsbaserat skydd. Trend Micro kommer därmed skydda MSN Hotmail- och Windows Live Hotmail- användarnas e-post mot virus, trojaner, maskar och annan skadlig kod. Det nya avtalet löper över ett år.

Läs mer om Trend Micros säkerhetslösningar på www.trendmicro.se

För mer information, var vänlig kontakta:

Kaja Narum, vd Trend Micro Sverige
Tfn: +46 (0)703 59 99 04
E-post: kaja_narum@trendmicro.com

Carsten Carlsson
Tfn: +46 (0)709 56 38 74
E-post: carsten.carlsson@fireflycomms.com

Om Trend Micro
Trend Micro är en av världens största tillverkare av nätverksbaserade och centralt administrerbara system, antivirus och innehållssäkring. Det Tokyo-baserade företaget har verksamheter och återförsäljare över hela världen. Mer information och utvärderings-exemplar av alla produkter finns på www.trendmicro.com.

# # #
Trend Micro, the t-ball logo, and PC-cillin are trademarks or registered trademarks of Trend Micro Incorporated. All other company or product names may be trademarks or registered trademarks of their owners.