Tretti.se utsedd till ”Årets e-handlare” för tredje året i rad

Konsumenterna på Pricerunner.se har, för tredje året i rad, utsett Tretti.se till ”Årets e-handlare”. Utmärkelsen delas ut inom elva kategorier till de återförsäljare som fått högst konsumentbetyg på PriceRunner.se. Tretti.se fick återigen högst betyg inom kategorin vitvaror. Trettis betyg slutade på 4,46 av maximalt 5.

- Naturligtvis är vi nöjda och glada över att ta hem utmärkelsen för tredje året i rad. Eftersom det är våra kunder som har bedömt oss är utmärkelsen ett kvitto på att det vi gör uppskattas. Vi bevisar genom denna utmärkelse att det går att kombinera konkurrenskraftiga priser med hög kvalitet samtidigt som försäljning och lönsamhet förbättras, säger Paul Fischbein, VD, Tretti.se.

- Tretti.se har bevisat att det lönar sig att lyssna till sina kunder. Att utses till årets e-handlare inom vitvarukategorin tre år i rad är ett riktigt styrkebesked. Vi på Pricerunner lyfter på hatten och hoppas att fler aktörer väljer att utnyttja vårt kundnöjdhetssystem för att utveckla sin verksamhet och bli mer konsumentorienterade, säger Victor Dahlborg, marknadschef på Pricerunner.

Utmärkelsen baseras på konsumenternas egna upplevelser av köp från e-handlaren genom att betygsätta olika parametrar vid köptillfället och efter leverans. De bolagen med högst snittbetyg blir ”Årets e-handlare”.