Husprat med Trivselhus på Facebook

Tips, idéer och personliga berättelser om att bygga villa. På sin nya Facebooksida bjuder 20-årsjubilerande hustillverkaren Trivselhus på kunskap, inspiration och glimtar från företagets historia.

– Sidan är helt enkelt en möjlighet för människor att prata hus med både oss och varandra, säger Trivselhus marknadschef Roger Simonsson.

Sedan starten 1993 har Trivselhus byggt drygt 6 000 villor med hög designgrad, personlighet och kvalitet. Under dessa år har företaget samlat på sig massor av erfarenhet, kunskap och, inte minst, berättelser om att bygga hus.

– På vår Facebooksida delar vi med oss av alla dessa berättelser, säger Roger Simonsson. Vi presenterar viktiga händelser för Trivselhus och branschen från de 20 år vi har funnits, och erbjuder också en mötesplats där alla som köpt villa från oss, eller bara går i husbyggartankar, kan berätta om sina erfarenheter och läsa vad andra har att säga.

Roger Simonsson menar att satsningen på sociala medier är ett naturligt steg för Trivselhus som alltid har ambitionen att driva utvecklingen, vara trendsättare och överträffa husköparens förväntningar vad gäller upplevd kvalitet.

– Att bygga hus handlar mycket om personlig känsla. Vi vill komma närmare våra kunder för att förstå vad de förväntar sig av oss och vad som är kvalitet för dem, säger Roger Simonsson.

Adressen till Trivselhus Facebooksida är: www.facebook.com/trivselhussverige

Roger Simonsson, marknadschef Trivselhus
E-post: roger.simonsson@trivselhus.se

Trivselhus är en ledande husleverantör i Sverige och levererar villor av hög kvalitet, med stilsäker design och låg energiförbrukning. Ett unikt byggsystem möjliggör att huvuddelen av de hus som produceras är helt anpassade efter önskemål, förverkligade genom egna husdesigner i direkt kontakt med kund. Husföretaget Trivselhus har cirka 25 försäljningskontor spridda över hela Sverige. Export sker till Norge, via egna dotterbolaget Trivselhus Norge AS, samt via olika samarbetspartners till Åland och England. Under 2012 levererade Trivselhus runt 220 hus. Trivselhus har cirka 180 anställda och är en del i skogskoncernen Södra.

Att bygga hus handlar mycket om personlig känsla. Vi vill komma närmare våra kunder för att förstå vad de förväntar sig av oss och vad som är kvalitet för dem.
Roger Simonsson, marknadschef