Nära till allt i Ursvik

Report this content

Hustillverkaren Trivselhus erbjuder nu sju tomter i det trivsamma och trygga området Ursvik i Sundbyberg. Här bor man i mysiga kvarter med närhet till natur, service, skolor och stadsliv.

– Vi har tagit fram unika villor som är skräddarsydda för tomterna, säger Trivselhus marknadschef Roger Simonsson.

I Sundbyberg växer nu en helt ny stadsdel fram i natursköna Ursvik. Närhet till bland annat naturreservat och motionsspår kombinerat med goda kommunikationer till Stockholm (cirka 15 minuter med bil) och Arlanda (cirka 20 minuter med bil) gör Ursvik till ett boende med unika möjligheter.

– Till Trivselhus attraktiva sluttningstomter har vår arkitekt Bernt Gustavzon ritat moderna 3-plansvillor med både takterrass och balkong, naturligtvis med vår exklusiva standard och många valmöjligheter för en personlig stil, säger Roger Simonsson.

Stadsbyggnadsprojektet Ursvik påbörjades 2005 och kommer att innehålla 6 000 bostäder och även många kommersiella byggnader. Tanken är att skapa en småstadskänsla med mysiga kvarter för boende, arbete, skola och fritid. Redan nu finns bra kollektivtrafik. Dessutom byggs infrastrukturen ut efter hand, bland annat med tvärbana.

– Ursvik är ett område som erbjuder livskvalitet för alla åldrar och till den livskvaliteten vill vara med och bidra med våra skräddarsydda hus, säger Roger Simonsson.

Trivselhus tomter har nu börjat säljas och de första villorna kan stå klara sommaren 2014.

Roger Simonsson
E-post roger.simonsson@trivselhus.se

Citat

Ursvik är ett område som erbjuder livskvalitet för alla åldrar och till den livskvaliteten vill vara med och bidra med våra skräddarsydda hus.
Roger Simonsson, marknadschef