Inbjudan – Presentation av resultatet för första kvartalet 2021

Inbjudan, Hillerstorp 19 april 2021, 16:00 CET

Troax Groups rapport för första kvartalet 2021 publiceras kl. 12:30 CET den 26 april.

Thomas Widstrand, Vd & koncernchef presenterar resultatet vid ett konferenssamtal samma dag kl. 16:30 CET. Konferensen kommer hållas på engelska.

Rapport och presentation kommer finnas tillgängliga på https://old.troax.com/sv/investerare/finansiella-rapporter

För att delta i konferensen, använd något av nedanstående tel. nummer samt konferens kod. Vänligen ring 5 -10 minuter innan konferenssamtalet, eftersom en kort registrering är nödvändig.

Konferens kod: 3159345

Tel nummer

Standard Int: +44 (0) 2071 928000

United Kingdom: 08445718892

Sverige: 0850692180

Danmark: 32728042

Norge: 23960264

Tyskland, Berlin: 030221531802

Tyskland, Frankfurt: 06924437351

Vd och Koncernchef
Thomas.widstrand@troax.com
Tel: +46 370 828 31

Troax Group AB (publ), organisationsnummer 556916-4030, har en global organisation med en stark säljstyrka samt effektiv logistikfunktion, vilket möjliggör lokal närvaro och korta leveranstider i 42 länder. Under 2020 uppgick Troax nettoomsättning till 164 MEUR och antalet anställda till ca 975 personer vid utgången av 2020. Bolagets huvudkontor är beläget i Hillerstorp, Sverige.