Troax Group: Inbjudan – Presentation av resultatet för tredje kvartalet 2017

Inbjudan, Hillerstorp 23 oktober 2017, 12:00 CET

Troax Groups rapport för tredje kvartalet 2017 publiceras kl. 12:30 CET den 6 november.
Rapport och presentation kommer finnas tillgängliga på http://www.troax.com/sv/investerare/finansiella-rapporter

Thomas Widstrand, Vd & koncernchef presenterar resultatet vid ett konferenssamtal samma dag kl. 16:00 CET. Konferensen kommer hållas på engelska.

För att delta i konferensen, använd något av nedanstående tel. nummer samt konferens kod.
Vänligen
ring 5 -10 minuter innan konferenssamtalet, eftersom en kort registrering är nödvändig.

Konferens kod: 1986279

Tel nummer, alt: +44 (0) 1452 555566
England: 08444933800
Sverige: 0850336434
Danmark: 32727625
Norge: 21563013
Tyskland: 06922224918

Troax Group AB (publ), organisationsnummer 556916-4030, har en global organisation med en stark säljstyrka samt effektiv logistikfunktion, vilket möjliggör lokal närvaro och korta leveranstider i 36 länder. Under 2016 uppgick Troax nettoomsättning till 116 MEUR och antalet anställda till 600 personer. Bolagets huvudkontor är beläget i Hillerstorp, Sverige.

Troax Group AB är den globalt ledande leverantören av områdesskydd för inomhusanvändning inom marknadsområdena Maskinskydd, Lager och Förråd. Vår mission är att utveckla hållbara, högkvalitativa och innovativa säkerhetslösningar som skyddar människor, egendom och processer. Sedan starten 1955 har Troax utvecklats till en framgångsrik börsnoterad internationell koncern med cirka 700 medarbetare och lokal representation i 42 länder. Under 2018 uppgick nettoomsättningen till cirka 161 MEUR. Huvudkontoret är beläget i Hillerstorp, Sverige. Läs mer om oss på www.troax.com.