Troax Group: Inbjudan – Presentation av resultatet för tredje kvartalet 2018

Inbjudan, Hillerstorp 7 november 2018, 12:00 CET

Uppdaterad information gällande tid för publicering av rapportsläpp.

Troax Groups rapport för tredje kvartalet 2018 publiceras kl. 12:00 CET den 8 november.
Rapport och presentation kommer finnas tillgängliga på https://www.troax.com/sv/investerare/finansiella-rapporter

Thomas Widstrand, Vd & koncernchef presenterar resultatet vid ett konferenssamtal samma dag kl. 16:00 CET. Konferensen kommer hållas på engelska.
För att delta i konferensen, använd något av nedanstående tel. nummer samt konferens kod. Vänligen ring 5 -10 minuter innan konferenssamtalet, eftersom en kort registrering är nödvändig.

Konferens kod: 4369929

Tel nummer

Standard Int: +44 (0) 2071 928000
United Kingdom: 08445718892
Sweden: 0850692180
Denmark: 32728042
Norway: 23960264
Germany, Berlin: 030221531802
Germany, Frankfurt: 06924437351

Troax Group AB (publ), organisationsnummer 556916-4030, har en global organisation med en stark säljstyrka samt effektiv logistikfunktion, vilket möjliggör lokal närvaro och korta leveranstider i 36 länder. Under 2017 uppgick Troax nettoomsättning till ca 152 MEUR och antalet anställda till ca 670 personer. Bolagets huvudkontor är beläget i Hillerstorp, Sverige.