Daniel Hansson leder Trollhättans Trucks fortsatta satsning i Trestadsregionen

Report this content

Med lång erfarenhet inom försäljning och ledarskap kliver Daniel Hansson in som nyförsäljningsansvarig på Trollhättans Truck. Företaget ser hans roll som central för att befästa sin position i Trestadsregionen, samtidigt expandera verksamheten genom att bygga starka relationer till framtida samarbetspartners

Trollhättans Truck är en av Västsveriges ledande aktörer inom uthyrning, försäljning och service av truckar och liftar. Genom rekryteringen av Daniel Hansson stärker företaget sin position i Trestadsregionen och satsar på att möta en växande efterfrågan.

Att få arbeta i en helt ny bransch är en spännande möjlighet för mig. I mitt uppdrag kommer jag att prospektera nya möjligheter och driva Trollhättans Trucks nyförsäljning i regionen, vilket blir utmanande men också tillfredsställande. Det känns inspirerande att få använda min erfarenhet och mitt driv för att skapa långsiktiga relationer och bidra till företagets fortsatta tillväxt, säger Daniel Hansson.

Vill befästa sin position i Trestadsregionen

Daniel Hansson har en bakgrund inom både försäljning och ledarskap och hans starka engagemang för att bygga långsiktiga kundrelationer ses som en viktig tillgång för Trollhättans Truck i deras fortsatta satsning i Trestadsregionen.

Vi är mycket glada över att kunna välkomna Daniel till vårt team. Med hans rekrytering kan vi ytterligare stärka vår kundbas och befästa vår position i Trestadsregionen. Daniels omfattande erfarenhet och starka engagemang för att bygga långsiktiga kundrelationer kommer att spela en nyckelroll i vår fortsatta tillväxt, säger Jonny Johansson, VD, Trollhättans Truck.

Jonny Johansson, VD, Trollhättans Truck
jonny@trollhattanstruck.se