Trollhättans Truck etablerar sig i Göteborg

Report this content

Trollhättans Truck har alltsedan starten 1988 vuxit och expanderat sin verksamhet av försäljning och uthyrning av truckar, liftar samt ett utbud adekvata utbildningar. Idag är man ett av Västsveriges ledande företag inom sin nisch och startar 2020-10-01 en egen depå med en komplett serviceverkstad i Göteborg.

Kunskap, erfarenhet och service av högsta kvalitet till Göteborgarna
Trollhättans Truck har ett brett utbud av truckar och liftar för uthyrning och försäljning till såväl företag som privatpersoner. I servicehallen arbetar kompetenta och erfarna servicetekniker med att serva kundernas maskiner säkert, snabbt och effektivt. På Marieholmsvägen 84 i Göteborg öppnar man nu en ny depå med en fullskalig serviceverkstad i anslutning.

Utbildningar för allas säkerhet
Det krävs, enligt Arbetsmiljölagen, att truck- och liftförare besitter tillräckliga kunskaper för att kunna utföra sitt arbete på ett säkert sätt. Trollhättans Truck har utbildat truckförare sedan starten 1988 och tillhandahåller idag gedigna utbildningar för truck- och liftförare samt travers- och fallskyddsutbildningar.

Kunden i centrum
Trollhättans Truck är måna om sina kunder och sätter hög kvalitet och hög service i fokus samt 100% nöjda kunder som mål. Det är med samma mål i sikte man nu expanderar och ger ännu fler möjlighet att ta del av sina högklassiga produkter, breda kunskap och långa erfarenhet inom branschen.
”Vi ser fram emot att nu även kunna erbjuda våra tjänster på plats i Göteborg”, säger Jonny Johansson, VD på Trollhättans Truck.

Fakta om Trollhättans Truck

För ytterligare information kontakta:

Jonny Johansson, VD

jonny@trollhattanstruck.se

Trollhättans Truck AB
Marieholmsgatan 84
Telefon 031-201222

Taggar:

Vi ser fram emot att nu även kunna erbjuda våra tjänster på plats i Göteborg
Jonny Johansson, VD på Trollhättans Truck.