• Tromborg/

Cleansing Foam - Milt rak- och rengöringsskum med antioxidanta, naturliga och noga utvalda ingredienser

Report this content

(2009-08-20) Tromborg är välkänt för sina multifunktionella naturliga produkter som passar alla hudtyper. Nu lanseras ett milt, vårdande rengöringsskum som även kan användas som rakskum. Den naturliga kolhydrat sammansättningen liknar hudens egen och fungerar som en fuktmagnet. Alpväxten Hyssopus ger antibakteriell och antiseptisk effekt. Huden rengörs skonsamt och ingredienserna motverkar torrhet och irritation.

Tromborgs Cleansing Foam kan användas både morgon och kväll och passar alla hudtyper. Ingredienserna är noga utvalda för att produkten ska ge optimal effekt. Den naturliga kolhydratsammansättningen håller huden vital och i balans. Den magiska alpväxten Hyssopus verkar även antioxidant och skyddar mot fria radikaler. Provitamin B5 och Allantoin verkar lugnande och Aloe Vera är läkande samt fuktgivande. – Doften av citrus är mild och fräsch. Skummet känns lätt och lämnar en viktlös och lite lyxig känsla efter rengöring och rakning, säger Robert Kraft, VD Kraft Group. Tromborg Cleansing Foam kostar 355 kronor och innehåller 150 ml. Den lanseras hos Tromborgs återförsäljare under augusti 2009.